zaterdag 2 januari 2010

Happy new year! Sorting my stuff!

Ik wens allereerst iedereen het allerbeste voor dit nieuwe jaar en natuurlijk een grote dosis creativiteit!

Zo op de grens van het oude naar het nieuwe jaar heb ik besloten eens mijn lingeriematerialen te gaan inventariseren en opnieuw te rangschikken. Ik zag door de bomen het bos niet meer! Ik ga eerst maar eens een beetje opmaken wat ik heb want dat is meer dan genoeg voor minstens acht setjes. Ik had alles in twee bakken op zolder staan maar ja je pakt eens wat en je legt het ergens anders terug en zo verlies je het overzicht. Ook met bestellen is dat niet handig.

Ik heb nu twee bakjes met vakken van ikea gekocht voor alle elastieken, bandjes, sluitingen en ander klein spul. Daarnaast had ik al een grote bak met de lycra's en een wat kleinere bak met kant, charmeuses, pakketten, kruisjestricot etc. Dit alles ga ik ook maar eens opschrijven in een schrift zodat ik weet welke kleuren ik heb en hoeveel van alles (afmetingen). Zeker bij een bezoek aan kantjeboord handig om te hebben. Mijn dochter van zes heeft me geholpen met het uitzoeken en nu is het mooi opgeruimd. Nu is het tijd om er eens wat setjes mee te maken voordat er weer nieuwe spullen worden gekocht!

Wishing you all the very best for this new year and a lot of creativity as well!

I decided to sort all my lingeriefabrics, laces and elastics. I kept it in different places and boxes and had no idea what was really in there. That's why I started to sort all these stuff and put it in smaller boxes. My little girl has helped me a lot and the job is done. Now I need to write it all down for when I will be visiting my favourite shop Kantje Boord. But first I have to use what I have before shopping there!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten