vrijdag 22 januari 2010

Bruin setje / brown combination







Deze bruine set is hetzelfde als de gele maar toch zit er verschil in het draagcomfort. Deze schouderbandjes lubberen niet uit zoals die van de gele bh. Ik had alleen pech met deze bh. Het plastic schuifje brak doormidden dus ik moet hem even repareren.

Ik heb er inmiddels drie lessen opzitten van de coupeuse-opleiding en vind het best lastig. Ik ben al twee weken aan het oefenen met het wegvouwen van coupenaden voor allerlei grondpatronen met rimpels en naden. Vandaag kreeg ik het eindelijk een beetje door.

De afgelopen week heb ik ook mijn zelfgetekende bh-hemdje genaaid maar heb hier helaas nog geen foto's van. Het zit wel lekker trouwens!
This brown combi is the same as the yellow one but there is a comfort difference.
These shoulderstraps stay ok while the yellow ones totally disform. I just had a bad day with the brown bra. The little plastic eight on my shoulderstrap broke so it has to be repaired.

I have had three lessons now and I'm finding it not so easy. I am practising with hemfolding in the basicpatterns. Now I understand it a little.

Last week I sew a selfdrawn bra-camisole but I don't have pics yet. It's very comfy though!

2 opmerkingen: