woensdag 30 september 2009

Roze jurk met vlinders/ pink butterflydress



Deze roze katoenen jurk met vlinders heb ik gemaakt voor een bruiloft in de familie. Het is een patroon uit de Knip van vorig jaar. Ik ben er twee weken druk mee geweest maar ben zeer tevreden met het resultaat. Ze heeft hem inmiddels op drie grote feesten gedragen en ik kreeg van iedereen complimentjes (bloos). De rok van de jurk heeft twee lagen waarbij ik in de onderste laag een goedkopere witte katoen heb gebruikt.
I made this pink cotton dress for a familywedding. It is a pattern from Knipmode 2008. It took me two weeks to sew but I'm very pleased with the result. She wore it on three different occasions and I was given a lot of compliments (blush). The skirt has two layers of fabric and I used a cheaper white cotton for the second layer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten