zondag 10 mei 2009

Lapjesmarkt Utrecht


Gisteren ben ik met de trein en mijn dochter naar Utrecht gegaan om de Lapjesmarkt voor het eerst onveilig te maken. We waren op zoek naar stof voor een jurkje. Deze zal door mijn dochter gedragen worden op de bruiloft van mijn zwager volgende maand. We hebben uiteindelijk gekozen voor de roze vlinderstof. Daarbij heb ik tricot gekocht voor een klein (bolero)vestje. Omdat ik nog twijfelde over het roze heb ik ook een leuke gebroken witte lap meegenomen. Daarnaast nog wat voeringstofjes meegenomen voor de lingerie. Deze markt is zeker een aanrader als er even geen stoffenspektakels zijn. Daarna zijn we nog lekker de stad in geweest en kwamen moe maar voldaan weer terug. Voorlopig moet ik nog 18 dansbroeken naaien dus de jurk moet nog even wachten.

Yesterday I went to the fabricmarket in Utrecht by train with my daughter for the first time. We were looking for fabric to make a dress. This dress is for the wedding of my brother in law next month. We finally chose the pink butterflies. I bought some tricot for a small (bolero)vest. Because I was doubting the pink I also bought some offwhite fabric as well. After this market we went shopping and came back very tired but satisfied.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten