vrijdag 26 november 2010

Kinderbadpak/ kids bathingsuit



Op les had ik de opdracht om van een plaatje een damesbadpak te tekenen. Daara kon ik kiezen voor het maken van dit badpak op halve schaal of omzetten in een kinderbadpak. Ik heb voor het laatste gekozen. Ik heb uit het kinderboek van Danckaerts de grondvormen gebruikt en zo dit badpak zelf op de maten van mijn dochter getekend. Het in elkaar zetten is niet moeilijk maar vanwege het glijden moet je elke naad rijgen! En dat kostte iets meer tijd dan gedacht. De stof had ik als coupon op een lingeriedag gekocht. Ik ben er zelf erg tevreden over en mijn dochter al helemaal! Nu moet het nog even op les gekeurd worden!

3 opmerkingen:

  1. Wat een schattig badpakje.
    En slim dat je gekozen hebt voor het omzetten naar een kinderbadpak, dan heb je er tenminste nog wat aan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief badpakje!
    Soms heb je even iets meer werk maar daar is het resultaat daar dan ook naar!

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen