zondag 4 april 2010

Paars/ purple


Ik heb al een tijdje niets geschreven op dit blog maar dat betekent niet dat ik niet meer bezig ben met het naaien! Op dit moment ben ik bezig met een paars lingeriesetje. De stof en het kant zie je op de foto. Het afgelopen weekeinde ben ik naar het stoffenspektakel geweest en heb daar flink wat stof ingeslagen voor gewone kleding voor mij en mijn dochter. Ook ben ik druk met mijn opleiding bezig vandaar dat mijn blog er een beetje bij inschiet.

Ik wens iedereen een vrolijk pasen!

I didn't write much on this blog lately but that doesn't mean that I'm not sewing anymore! I am working on a purple bra with the fabric you can see on the picture. I also recently bought a lot of fabrics for me and my little girl. I am also very busy with my sewing education.

Happy Easter to you!

2 opmerkingen:

  1. dit gaat een mooi setje worden zo aan de materialen te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige combinatie, dat wordt een mooi setje. Succes met het tekenen van je bh's in de opleiding

    BeantwoordenVerwijderen